fredag 8 april 2011

Ny blogg och fortfarande svårt att bestämma mig

Då har man skapat en ny blogg, som skall handla om.. ja vad skall den handla om. Det känns snarare som jag kommer skriva allt möjligt, allt från tips, inspiration eller vad jag gör för tillfället, olika erbjudande jag hittar och hur du kan tjäna pengar.

Vi alla vill väl bli ekonomiskt oberoende, tips hur du kan tjäna pengar passivt och också bli ekonomiskt oberoende kommer att dyka upp i denna bloggen.

Idag framkallade jag lite av mina semesterbilder, hittade ett bra erbjudande som lät mig framkalla 100 gratis bilder och bara betala frakten. Detta tyckte jag lät som en sjukt bra deal och jag slog till.

Kom inte på mer att skriva för tillfället så detta får duga till ett första inlägg. Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar